Gyakran ismételt kérdések
Van lehetőségem személyes átvételre?
1. 2038 Sóskút, Kandó Kálmán utca 7b sz. alatti ügyfélszolgálatunkon tudja kifizetni a rendelést, majd a raktárban tudja átvenni a megvásárolt termékeket.
Amennyiben online bankkártyás fizetést vagy előre utalást választ, közvetlenül a raktárban veheti át a terméket, nem szükséges az ügyfélszolgálatra betérni előtte.
FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÉT, HOGY RAKTÁRUNKBAN RENDELÉS RÖGZÍTÉSÉRE ÉS FIZETÉSRE NINCS MÓD SEMMILYEN FORMÁBAN, CSAK ÁRUÁTVÉTEL LEHETSÉGES ELŐZETES RENDELÉS/FIZETÉS UTÁN!
Honnan tudom, hogy fogadták a rendelésem?
Automata visszaigazolás
Minden megrendelést egy automata visszaigazoló emaillel erősítünk meg. Az automata email a megrendelés tényét igazolja. Amennyiben a rendelésben minden termékünk készleten van, úgy azt 2 munkanapon belül megkapja a GLS futárszolgálat által kiszállítva.
Amennyiben a rendelés olyan terméket is tartalmaz, amely nincs készleten, úgy ezen termék beszerzését elindítjuk és a weboldalon illetve a visszaigazoló emailben látható határidőn belül kiszállítjuk Önnek. Amennyiben az ígért határidőn belül nem kapja meg rendelését, kérjük elsősorban emailben jelezze azt a megrendelés visszaigazoló emailre illetve a benne található VR-2…-el kezdődő rendelésszámra hivatkozva az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
Amennyiben telefonon érdeklődik, szintén a megrendelés számra szükséges hivatkoznia.
Bizonyos esetekben a készleten levő termékeket azonnal kiszállítjuk és nem várjuk meg a készleten nem levő termékek beérkezését. Ilyen esetben mindig csak egyszer fizetendő a kiszállítás díja.(amennyiben az ingyenes szállítási érték alatti a teljes rendelés összege)
Lehetősége van egyben kérni a rendelését, ilyen esetben pipálja be az „egyben kérem „ opciót a megrendelés folyamat során. Ebben az esetben csak akkor szállítjuk ki a rendelését, ha minden termék beérkezett hozzánk.
Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló emailt?
Először kérjük, nézze meg a levelező SPAM mappáját. Ha nincs meg az email, kérjük, az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen jelezze, hogy milyen néven és mit szeretett volna rendelni.
Lehetséges, hogy elírta az email címét, vagy az internetkapcsolatban volt hiba amikor elküldte rendelését. Ilyen esetekben a lehető legrövidebb időn belül orvosoljuk a problémát.
Hogyan fizethetek?
A webáruházban fizethet bankkártyával, vagy kérheti a kiszállítást utánvétellel. Ez esetben a GLS futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Fizethet előre utalással. Ebben az esetben, a rendelés lezárását követően automatikuan küldünk Önnek egy díjbekérőt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ennél a fizetési módnál az átutalás feldolgozása 3-5 munkanapot vesz igénybe!
Személyes átvétel esetén a Szentpétery utca 24 sz. alatti ügyfélszolgálatunkon tud fizetni készpénzzel és bankkártyával. A Barázda utca 1 sz. alatti raktárunkban nincs mód kiegyenlíteni az áru ellenértékét, itt csak áruátvételre van lehetőség, miután a vételárat kiegyenlítette. Amennyiben viszonteladónk, külön megállapodás esetén(szállítási keretszerződés) van lehetősége halasztott fizetéssel fizetni, ilyen esetben a rendelést követően átveheti a rendelését a raktárunkban.
Telefonon szeretnék rendelni, van rá lehetőségem?
Jelenleg csak írásban tudunk fogadni megrendelést. A rendeles@kapacitas.hu email címen és a www.kapacitas.hu weboldalon keresztül tud rendelni.
Mikor kapom meg a rendelésem?
Minden esetben a webáruházunkban a termék adatlapján szerepel, hogy a termék készleten van-e, vagy be kell szereznünk azt. A készleten levő termékeket 2 munkanapon belül megkapja, vagy már a rendelés napján átveheti az előző pontban leírtak szerint.
Amennyiben a termék nincs készleten, a jelzett időponton belül igyekszünk kiszállítani Önnek. Az információ csak tájékoztató jellegű, minden esetben a lehető legrövidebb időn belül beszerezzük a terméket és ki is szállítjuk Önnek. A beszerzési idő változhat, rengeteg tényezőtől függ, hogy pontosan mikor fog beérkezni a termék. Amennyiben nem várt tényezők hatására a kiírt beszerzési időpont részünkről nem vállalható, úgy írásban tájékoztatjuk Önt a módosult beszerzési időről.
Kapok e értesítést, hogy feladták a csomagomat?
Igen, a GLS egy automatikus emailben jelzi, hogy a csomagját összekészítettük és várhatóan 1-2 munkanapon belül megkapja azt.
A rendelés összekészítését az emailben automatikusan küldött elektronikus számla is jelzi, ilyenkor a csomag már össze van készítve és pár órán belül a futárszolgálat részére átadásra kerül.
Sérülten kaptam a csomagot, mit tegyek?
A csomag kézhezvételénél kérjük, ellenőrizze, hogy a csomag kívülről sértetlen -e.
Amennyiben a csomagoláson sérülés látható, a futárnak kell jelezni és jegyzőkönyvet felvenni. Jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.
Amennyiben a csomagolás kívül sértetlen, de a csomagon belül a termék csomagolása sérült, a termék esetleg törött, kérjük jelezze azt az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen, kérjük küldjön fotót a sérülésről úgy, hogy a termék is jól beazonosítható legyen. Kérjük, hivatkozzon a rendelésszámra, vagy a számlaszámra.
A lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk az ügyet és orvosoljuk a felmerült problémát.
Mit tegyek, ha valami hiányzik a csomagból?
Kérjük először is ellenőrizze a megrendelés visszaigazoló emailt és ellenőrizze, valóban azt a terméket rendelte-e meg, amit várt.
Amennyiben igen:
Kérjük a számlára hivatkozva írja meg nekünk emailben, hogy mely terméket nem kapta meg.
Amennyiben nem:
Kérjük a számlára hivatkozva jelezze mit szeretett volna rendelni és helyette mit kapott.
Amennyiben nem talál számlát a csomagban, kérjük, ellenőrizze a csomag külsejét, minden esetben kívülre kerül a számla, vagy e-számla esetén egy „Áru átvételi” bizonylat. Az e-számlát pedig a rendeléskor megadott email címre küldjük. Amennyiben az e-számlát nem kapta meg, kérjük jelezze az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen és rövid időn belül megküldjük Önnek.
Mit tegyek, ha mégsem kérem a rendelést?
Amennyiben még nem vette át a csomagot, úgy kérjük a futárnak jelezze, hogy nem kívánja átvenni azt.
Amennyiben átvette a csomagot, kérjük, jelezze elállási szándékát 14 napon belül emailben az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
A rendelés visszaküldésének költsége Önt terheli, kérjük, juttassa el a csomagot a 1115 Budapest, Szentpétery utca 24-26. címre. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a pénz visszautalását minden esetben a termékek ellenőrzése és a jóváíró számla kiállítása után tudjuk elindítani.
A lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk kérését és visszatérítjük a vételárat.
Tudom követni a rendelésem?
Amennyiben van regisztrációja a www.kapacitas.hu oldalunkon, belépést követően a rendelés/számla/csomagszám is követhető a személyes menüben.
Reklamáció, visszaküldés, elállás
1. Ha a hibás teljesítés cégünk hibájából történik, a visszaküldés költsége minket terhel
2. Az indoklás nélküli elállás esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
1. Ha hibás a termék, kérjük, jelezze azt nekünk az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen. Futárt küldünk a hibás termékért, és a bevizsgálást követően tájékoztatjuk a garanciális probléma rendezésének módjáról.
2. Amennyiben átvette a csomagot, kérjük, jelezze elállási szándékát 14 napon belül emailben az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
A rendelés visszaküldésének költsége Önt terheli, kérjük, juttassa el a csomagot a 1115 Budapest, Szentpétery utca 24-26. címre. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a pénz visszautalását minden esetben a termékek ellenőrzése és a jóváíró számla kiállítása után tudjuk elindítani.
A lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk kérését és visszatérítjük a vételárat.