English
language
Magyar
language
Kapacitás logó
search
English
language
Magyar
language
cart
menu
Kiemelt kategóriák
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Van lehetőségem személyes átvételre?

Igen, több lehetőség is van személyes átvételre:

1. 1115 Budapest, Szentpétery utca 24-26. sz. alatti vevőszolgálatunkon, előzetes webes megrendelés után lehetőség van bármilyen megrendelt termék személyes átvételére, készpénzzel és bankkártyával egyaránt rendezheti számláját. Emailben értesítjük Önt, amint a rendelése átvehető.

2. 2038 Sóskút, Kandó Kálmán utca 7b sz. alatti raktárunkban, webes rendelését átveheti, amennyiben online bankkártyás fizetéssel vagy átutalással rendezi számláját.

FELHÍVJUK SZÍVES FIGYELMÉT, HOGY RAKTÁRUNKBAN RENDELÉS RÖGZÍTÉSÉRE ÉS FIZETÉSRE NINCS MÓD SEMMILYEN FORMÁBAN, CSAK ÁRUÁTVÉTEL LEHETSÉGES ELŐZETES RENDELÉS/FIZETÉS UTÁN!

Honnan tudom, hogy fogadták a rendelésem?
Automata visszaigazolás
Minden megrendelést egy automata visszaigazoló emaillel erősítünk meg. Az automata email a megrendelés tényét igazolja. Amennyiben a rendelésben minden termékünk készleten van, úgy azt 2 munkanapon belül megkapja a GLS futárszolgálat által kiszállítva.
Amennyiben a rendelés olyan terméket is tartalmaz, amely nincs készleten, úgy ezen termék beszerzését elindítjuk és a weboldalon illetve a visszaigazoló emailben látható határidőn belül kiszállítjuk Önnek. Amennyiben az ígért határidőn belül nem kapja meg rendelését, kérjük elsősorban emailben jelezze azt a megrendelés visszaigazoló emailre illetve a benne található VR-2…-el kezdődő rendelésszámra hivatkozva az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
Amennyiben telefonon érdeklődik, szintén a megrendelés számra szükséges hivatkoznia.

 
Bizonyos esetekben a készleten levő termékeket azonnal kiszállítjuk és nem várjuk meg a készleten nem levő termékek beérkezését. Ilyen esetben mindig csak egyszer fizetendő a kiszállítás díja.(amennyiben az ingyenes szállítási érték alatti a teljes rendelés összege)
Lehetősége van egyben kérni a rendelését, ilyen esetben pipálja be az „egyben kérem „ opciót a megrendelés folyamat során. Ebben az esetben csak akkor szállítjuk ki a rendelését, ha minden termék beérkezett hozzánk.
Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazoló emailt?
Először kérjük, nézze meg a levelező SPAM mappáját. Ha nincs meg az email, kérjük, az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen jelezze, hogy milyen néven és mit szeretett volna rendelni.
Lehetséges, hogy elírta az email címét, vagy az internetkapcsolatban volt hiba amikor elküldte rendelését. Ilyen esetekben a lehető legrövidebb időn belül orvosoljuk a problémát.

Hogyan fizethetek?
A webáruházban fizethet bankkártyával, vagy kérheti a kiszállítást utánvétellel. Ez esetben a GLS futárnál is van lehetőség bankkártyás fizetésre.
Fizethet előre utalással. Ebben az esetben, a rendelés lezárását követően automatikuan küldünk Önnek egy díjbekérőt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ennél a fizetési módnál az átutalás feldolgozása 3-5 munkanapot vesz igénybe!
Személyes átvétel esetén a Szentpétery utca 24 sz. alatti ügyfélszolgálatunkon tud fizetni készpénzzel és bankkártyával. A Barázda utca 1 sz. alatti raktárunkban nincs mód kiegyenlíteni az áru ellenértékét, itt csak áruátvételre van lehetőség, miután a vételárat kiegyenlítette. Amennyiben viszonteladónk, külön megállapodás esetén(szállítási keretszerződés) van lehetősége halasztott fizetéssel fizetni, ilyen esetben a rendelést követően átveheti a rendelését a raktárunkban.


Telefonon szeretnék rendelni, van rá lehetőségem?
Jelenleg csak írásban tudunk fogadni megrendelést. A rendeles@kapacitas.hu email címen és a www.kapacitas.hu weboldalon keresztül tud rendelni.
 

Mikor kapom meg a rendelésem?
Minden esetben a webáruházunkban a termék adatlapján szerepel, hogy a termék készleten van-e, vagy be kell szereznünk azt. A készleten levő termékeket 2 munkanapon belül megkapja, vagy már a rendelés napján átveheti az előző pontban leírtak szerint.
Amennyiben a termék nincs készleten, a jelzett időponton belül igyekszünk kiszállítani Önnek. Az információ csak tájékoztató jellegű, minden esetben a lehető legrövidebb időn belül beszerezzük a terméket és ki is szállítjuk Önnek. A beszerzési idő változhat, rengeteg tényezőtől függ, hogy pontosan mikor fog beérkezni a termék. Amennyiben nem várt tényezők hatására a kiírt beszerzési időpont részünkről nem vállalható, úgy írásban tájékoztatjuk Önt a módosult beszerzési időről.
 

Kapok e értesítést, hogy feladták a csomagomat?
Igen, a GLS egy automatikus emailben jelzi, hogy a csomagját összekészítettük és várhatóan 1-2 munkanapon belül megkapja azt.
A rendelés összekészítését az emailben automatikusan küldött elektronikus számla is jelzi, ilyenkor a csomag már össze van készítve és pár órán belül a futárszolgálat részére átadásra kerül.


Sérülten kaptam a csomagot, mit tegyek?


A csomag kézhezvételénél kérjük, ellenőrizze, hogy a csomag kívülről sértetlen -e.
Amennyiben a csomagoláson sérülés látható, a futárnak kell jelezni és jegyzőkönyvet felvenni. Jegyzőkönyv hiányában sajnos nem tudunk reklamációt elfogadni.


Amennyiben a csomagolás kívül sértetlen, de a csomagon belül a termék csomagolása sérült, a termék esetleg törött, kérjük jelezze azt az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen, kérjük küldjön fotót a sérülésről úgy, hogy a termék is jól beazonosítható legyen. Kérjük, hivatkozzon a rendelésszámra, vagy a számlaszámra.


A lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk az ügyet és orvosoljuk a felmerült problémát.


Mit tegyek, ha valami hiányzik a csomagból?


Kérjük először is ellenőrizze a megrendelés visszaigazoló emailt és ellenőrizze, valóban azt a terméket rendelte-e meg, amit várt. 
Amennyiben igen:
Kérjük a számlára hivatkozva írja meg nekünk emailben, hogy mely terméket nem kapta meg.
Amennyiben nem:
Kérjük a számlára hivatkozva jelezze mit szeretett volna rendelni és helyette mit kapott.


Amennyiben nem talál számlát a csomagban, kérjük, ellenőrizze a csomag külsejét, minden esetben kívülre kerül a számla, vagy e-számla esetén egy „Áru átvételi” bizonylat. Az e-számlát pedig a rendeléskor megadott email címre küldjük. Amennyiben az e-számlát nem kapta meg, kérjük jelezze az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen és rövid időn belül megküldjük Önnek.


Mit tegyek, ha mégsem kérem a rendelést?
Amennyiben még nem vette át a csomagot, úgy kérjük a futárnak jelezze, hogy nem kívánja átvenni azt.
Amennyiben átvette a csomagot, kérjük, jelezze elállási szándékát 14 napon belül emailben az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
A rendelés visszaküldésének költsége Önt terheli, kérjük, juttassa el a csomagot a 1115 Budapest, Szentpétery utca 24-26. címre. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a pénz visszautalását minden esetben a termékek ellenőrzése és a jóváíró számla kiállítása után tudjuk elindítani.
A lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk kérését és visszatérítjük a vételárat.
Tudom követni a rendelésem?
Amennyiben van regisztrációja a www.kapacitas.hu oldalunkon, belépést követően a rendelés/számla/csomagszám is követhető a személyes menüben.
 
Reklamáció, visszaküldés, elállás
1.    Ha a hibás teljesítés cégünk hibájából történik, a visszaküldés költsége minket terhel
2.    Az indoklás nélküli elállás esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

1.    Ha hibás a termék, kérjük, jelezze azt nekünk az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen. Futárt küldünk a hibás termékért, és a bevizsgálást követően tájékoztatjuk a garanciális probléma rendezésének módjáról.
2.    Amennyiben átvette a csomagot, kérjük, jelezze elállási szándékát 14 napon belül emailben az ugyfelszolgalat@kapacitas.hu email címen.
A rendelés visszaküldésének költsége Önt terheli, kérjük, juttassa el a csomagot a 1115 Budapest, Szentpétery utca 24-26. címre. Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni, a pénz visszautalását minden esetben a termékek ellenőrzése és a jóváíró számla kiállítása után tudjuk elindítani.
A lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk kérését és visszatérítjük a vételárat.

 

Kapcsolat
1115 Budapest, Szentpétery u. 24-26
H-P 8:30-16:30
Legutóbb nézett termékek